4Jan12 !! hari yang aku tak nanti2 kan

hmm ,Lastly ..hari yang aku tidak nanti-nanti kan dahh sampaiiii . dah nak sekolah dahh T_T  .Alhamdulillah , bm 15 karangan n komsas 25 m/s done complete! biology tak buat apa2 lagi .hello ???tak buat lagi ,tak buat lagi,tak buat lagiiii !!aku buat tak tahu jee . mesti nanti naik sekolah kena duduk perhimpunan ramai2 .hahahahaha -.-  itu insyaAllah . doakan lahh bende tu tak jadi . amin Ya ALLAH ! ALMAKLUM lah tahun depan kan nak SPM . haduiii , haha .. nak nangis lahhh camniee
hahaha .alolo , tak jadi nangis lah cmnie tengok baby tu buat muka cam gituww . hahahahaa :') lagi satu , semalam aku beli beg , kasut . hahaha . rasa macam budak baru Form 1 . semua nak baru .aku ada tanya kawan aku dah beli barang sekolah belum ?? dia jawab ' ingat aku budak2. Semua nak baru. Haha ' .sampai aku pk balik . malunye aku nak beli baru semua .haha >.< yang penting aku sukaa .yeppi .. haha . lagipunn bukan aku beli barang yang mahal2 pun tiap tahunn :P bukann selalu .hee peaceee ^^Y . tahun depan SPM .. and kena study tol2 .banyak tanggungjawab aku kena buat tahun depan for SPM .tarik nafas dulu sebelum baca nie .  Result mesti kena cemerlang Senangkan hati mak ayah Family Sedara Cikgucikgu Kawan2 yang selalu teman aku tolong aku susah senang masa belajar tusyen .haaa~ :P


and yang paling penting , jangan jadi macam gambar atas tuu  .sampai makan ubat untuk study malam2 . (agaknye lahh .hehe )kalau nak  HAFAL , jangan terlalu pressure nak masukkan apa yang kita hafal dalam otak tu ..hingat otak tu komputer ke leh terusss masuk dalam otakk ? kita kena ada teknik jugak nak hafal tu (eceh !! ayat ,poyo semacam je .hihi .. itu untuk semua jugak and act tu pun untuk diri akuuu :') )thenn ,masa study .ramai orang yang  bagi advice kat aku supaya jangan terlalu pressure kan diri untuk HAFAL .macam2 dyorang ajar ..
MACAM :
guna huruf depan untuk buat ayat sendiri 
(for subject sejarah , Physics ,Chemistry n Biology ..act , for semua subject leww ) 
for example :  'U'tara , 'T'imur ,'S'elatan , 'B'arat
('U'lam , 'T'imun , 'S'ambal , 'B'elacan)
aku tak lupa sampai bila2 benda tu . if kecik je tak berapa penting dahh .heee ^^


No comments:

Post a Comment